پرونده قتل شهرک پردیس با سرعت و دقت رسیدگی می شود

شهرام کرمی در گفتگو با خبرنگار رکنا  تصریح کرد: متاسفانه صحنه وقوع این قتل بسرعت در فضای مجازی منتشر شد و جریحه دار شدن افکار عمومی و مخدوش شدن احساس امنیت شهروندان را بدنبال داشت.

دادستان کرمانشاه افزود: به دلیل حساسیت بالایی که این حادثه ایجاد کرده بود، پس از وقوع جنایت بازپرس ویژه قتل دادسرا و پلیس آگاهی را مأمور به پیگیری جدی و شبانه‌روزی برای شناسایی و بازداشت متهم کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با مجموعه اقدامات ضابطین دستگاه قضایی و پیگیری های مجدانه دادسرای استان مشخص شد که جوان متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله از شهر کرمانشاه گریخته و به استان البرز عزیمت کرده و در آنجا مخفی شده است.

کرمی اضافه کرد:  سرانجام به دنبال تلاش‌های بازپرس ویژه قتل دادسرای مرکز استان، پلیس آگاهی کرمانشاه و همکاری مقام قضایی و پلیس آگاهی استان البرز، محل اختفای متهم شناسایی و وی صبح امروز(یکم خرداد) دستگیر و به استان کرمانشاه منتقل شد.

وی اعلام کرد: متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل جوانی 30 ساله در شهرک پردیس کرمانشاه اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

دادستان کرمانشاه با تاکید براینکه این جوان متهم به قتل اکنون در بازداشت بسر می برد، گفت: با توجه به اهمیت این پرونده و تاثیری که در مخدوش شدن امنیت روانی مردم  است، رسیدگی به آن فوری، با دقت و سرعت خواهد بود.

نازی حاجی علی اکبری/کرمانشاه

کدخبر: 690210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟