رفتار کتابخانه‌های عمومی در دوران شروع به ویروس کرونا الگویی برای سایرین بود

به گزارش خبرنگار رکنا در شهرکرد ،سید راشد جزایری، رئیس مرکز بهداشت استان در پیامی از تلاش های همه کتابداران در حمایت از کادر درمان در دوران شروع ویروس کرونا تقدیر و سپاسگزاری کرد. در پیام سید راشد جزایری آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

 خوشحالیم که به عنوان یک کارشناس و مسئول دانشگاهی اعلام کنیم که خوشبختانه در ارزیابی که از ادارات استان صورت پذیرفت یکی از جاهایی که بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را داشتند کتابخانه‌های عمومی بودند و این اقدام ارزشمند شایسته ستایش و تقدیر است.

 در دوران شیوع ویروس کرونا و استرس ناشی از این بیماری، کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از بخش‌های دغدغه‌مند جامعه که رسالت فرهنگسازی را برعهده دارند همه همت و تلاششان را جهت همراهی و همدلی با کادر درمان و رعایت تمام اصول و نکات بهداشتی گذاشتند به طوری که ما کمترین میزان انتقال این بیماری را از طریق کتاب و کتابخانه‌ها داشته باشیم و از این رو رفتار و منش کتابخانه های عمومی الگویی برای سایر دستگاه‌ها است.

 امیدواریم به برکت این ایام پرخیر و برکت هرچه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس و بازیابی نشاط خاص جامعه به ویژه در بستر ارزشمند کتاب و کتابخوانی باشیم.

مصیبی دهکردی/ شهرکرد 

 

کدخبر: 689959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟