ماهانه ۱۲۰نفر از پرسنل پیمانی ایران‌خودرو تبدیل وضعیت می‌شوند

به گزارش رکنا ، فرشاد مقیمی در مراسم تبدیل وضعیت ۵۰ نفر از نیروهای پیمانی شرکت اگزوز خودرو خراسان در نیشابور اظهار داشت: برای توسعه کارخانه اگزوز نیشابور سرمایه ثابت آن از ۲۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت که تشریفات قانونی آن در شرکت یاپکو و مجموعه ایران‌خودرو انجام و مجمع هم برگزار شده و به دنبال تشریفات قانونی آن در اداره ثبت شرکت‌ها هستیم و یکی از نکات اساسی در این بخش تامین سرمایه در گردش مورد نیاز است که بخش از آن از طریق ایران‌خودرو و بخش دیگر از طریق تسهیلات استانی باید تامین گردد.

وی افزود: طی ۲ماه گذشته ۱۷۶درصد رشد تولید داشته‌ایم که نشان می‌دهد برنامه‌ها براساس سیاست‌گذاری‌ها سال جدید انجام شده و مورد توجه قرار دارد.

وی بیان کرد: افزایش ظرفیت خطوط تولیدی برای ارائه بهتر خدمات پس از فروش و رساندن بخشی از آن به بازار صادرات هدف‌گذاری شده و در این بخش حدود ۵۰۰ هزار یورو در نظر گرفته شده که با ارسال این‌ محموله حدود ۳۰هزار یورو عملکرد ظرف ۲ماه گذشته محقق می‌شود و تا پایان سال تا سقف ۵۰۰ هزار یورو می‌رسد و در این بخش تاکنون حدود ۱۹ و نیم‌میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز در شهرستان نیشابور در شرکت تولیدی اگزوز سه هدف عمده برآورده شد که شامل راه‌اندازی ظرفیت‌های جدید خطوط تولید در قالب سیاست‌های محوری وزارت صمت مبنی بر تحقق بخشی ساخت داخل در تولیدات صنعتی به خصوص صنایع خودرو و لوازم خانگی می‌گردد.

محسن صالحی‌نیا افزود: در همین چارچوب راه‌اندازی خطوط جدید مربوط به تولیدات ایران‌خودرو در مجموعه اگزوز خودرو نیشابور در دستور کار قرار دارد و امروز تغییر وضعیت پرسنل اگزوز خودرو در شرایط و نحوه استخدام و بهبود شرایط هم کلید خورد تا به مرور این شرایط فراهم شود.

مدیر عامل گروه صنعتی تولید قطعات اتومبیل ایران گفت: امروز در برنامه راه‌اندازی خطوط جدید بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خط تولید یدک ما را افزایش یافته و برای این خط و خط رنگ یدک ۷۹ نفر استخدام و مشغول به کار شده اند.

سعید رضاپناه افزود: مطابق پیش بینی ها بازگشت سرمایه آن طی ۹ ماه انجام خواهد پذیرفت و ارزش پروژه ما ۵۰۰ میلیون یورو می باشد.

وی اظهار داشت: صادرات در محموله های مختلف به عراق صورت خواهد پذیرفت که امروز با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایرانخودرو شاهد ارسال دومین محموله صادراتی به عراق با ارزش ۳۵ هزار یورو هستیم.

همچنین در ابتدای مراسم ۶۰۸ بسته مواد غذایی تحت عنوان هر گارگر یک کمک مومنانه با همت پرسنل اگزوز خودرو نیشابور با همکاری سپاه مقاومت نیشابور جهت تقسیم بین نیازمندان به مناطق هدف ارسال شد.

بهشیدپور/نیشابور

کدخبر: 689735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟