رمز بیش از 3 هزار کارت هوشمند سوخت بازیابی شد

به گزارش رکنا و به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر, مسعود نیک‌تاج با اعلام این خبر عنوان کرد: در سال گذشته رمز سه هزار و 270 کارت هوشمند سوخت بازیابی شد که بیشترین تعداد مربوط به ناحیه مرکزی با هزار و 399 کارت و کمترین آن مربوط به ناحیه خارک با 23 کارت است.

نیک‌تاج افزود: افرادی که به هر دلیل امکان بازیابی رمز کارت سوخت برایشان میسر نیست، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  منطقه بوشهر نسبت به بازیابی رمزشان اقدام کنند.

وی ادامه داد: این افراد می‌توانند به همراه مدارک هویتی خود و خودرو از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت هوشمند سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق به‌ صورت حضوری به این نواحی مراجعه و رمز جدید خود را بازیابی کنند.

وی تاکید کرد: دارندگان کارت هوشمند سوخت خودرو در شهر بوشهر نیز می‌توانند با مراجعه به ناحیه مرکزی منطقه واقع در خیابان طالقانی، انتهای بلوار صدرا به‌ صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.

این مقام مسئول گفت: درخواست کارت سوخت المثنی در حال حاضر فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک هویتی خود و خودرو به دفاتر پلیس+10 امکان پذیر است و جهت پیگیری روند صدور کارت المثنی خود نیز می‌توانند از طریق سامانه WWW.EPOLICE.IR اقدام کنند.
مدیر منطقه بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: در منطقه بوشهر بالغ بر 78 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی فعال متصل به سامانه هوشمند سوخت وجود دارد.

بوشهر/جعفری 

کدخبر: 689640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟