تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های نیمه تمام شهرداری رشت

به گزارش رکنا رشت، به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مرتضی عاطفی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اعلام اینکه جلسه شورای معاونین شهرداری رشت صبح امروز پنجشنبه (۳۰ ادیبهشت) به ریاست شهردار رشت برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه مصوبات جلسات گذشته مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از عملکرد هفتگی معاونت‌های مربوطه ارائه گردید.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت جزئیات بیشتری از جلسه شورای معاونین شهرداری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این جلسه شهردار رشت از تلاش‌های مدیران شهرداری برای افتتاح پیش از موعد مقرر پروژه بلوار هشت دی قدردانی کرد و خواستار تسریع در تکمیل سایر پروژه‌های نیمه تمام شهرداری رشت شد.

عاطفی آموزش مستمر نیروی انسانی شهرداری را از دیگر بخش‌هایی که شهردار رشت بر لزوم تحقق و اجرای کامل آن تاکیدات فراوانی داشت اعلام کرد و افزود: برنامه‌ریزی و ایجاد ساختار مناسب در سطوح مختلف شهرداری از دیگر موضوعات مهمی بود که شهردار رشت در جلسه شورای معاونین شهرداری توجه ویژه‌ای به آن داشت.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت در این جلسه خواستار تقویت حوزه‌های درآمد و عمرانی شهرداری شد بیان داشت: شهردار رشت در جلسه شورای معاونین، مدیران و معاونین را به هم‌افزایی هرچه بیشتر و پرهیز از تفکر جزیره‌ای دعوت کرد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 689245 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟