کمک نقدی شهرداری به تیم فوتبال سپیدرود

به گزارش رکنا رشت، به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت با حضور در تمرین تیم فوتبال سپیدرود رشت با مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار وگفت و گو کرد.

احمدی به نقش مهم ورزش به ویژه فوتبال در شور و نشاط اجتماعی اشاره کرد و افزود: برگزاری یک مسابقه فوتبال می تواند باعث افزایش نشاط جامعه به ویژه برای جوانان و کاهش بزه اجتماعی شود.

احمدی با اشاره به اینکه شاید با میلیاردها هزینه بتوان برای چند ساعت شور و هیجان را در جوانان ایجاد کرد، بیان داشت: برگزاری یک مسابقه فوتبال و به ویژه برد تیم محبوب می تواند انگیزه و نشاط طرفداران را مضاعف کند.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان قدمت قابل توجهی در فرهنگ و ورزش دارد و همواره به اولین ها معروف بوده است ابراز داشت: شهرداری رشت علاوه بر خدمات گسترده در حوزه های مختلف از تمام ظرفیت خود برای اعتلای فرهنگ و ورزش استفاده می کند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه سپیدرود تنها متعلق به مردم رشت نیست و بلکه متعلق به کل استان گیلان است خاطرنشان کرد: این تیم با عزم همگانی، برنامه ریزی و ایجاد ساختار مناسب می تواند بار دیگر به لیگ برتر صعود کند.

سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود و علی نظر محمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز از حمایت های شهردار رشت قدردانی کردند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 689177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟