ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی

به گزارش رکنا اردبیل،  فریدون بابایی  در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار کرد: با توجه به ورود به فصل انتخابات، باید از هرگونه حاشیه‌سازی اجتناب کرد، مردم دوباره در ۲۸ خرداد حماسه‌ می‌آفرینند.

وی هرگونه استفاده از امکانات دولتی در ادارات به نفع یا علیه کاندیداها را ممنوع دانست و افزود: با مدیران متخلف که از امکانات دولتی به نفع با علیه کاندیدایی استفاده کنند به جد برخورد و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: آزادسازی خرمشهر یک سند افتخار برای نظام جمهوری اسلامی ایران وحماسه‌ای ماندگار از سوی فرزندان این خاک و بوم در تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی با توجه به شرایط کرونایی در شهرستان خلخال بر اجرای برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال با اشاره به  مشکل کم آبی در شهرستان خلخال و کاهش بارندگی‌ها گفت: مدیریت برای تهیه امکانات آب‌رسانی به مناطق روستایی باید در اولویت باشد.

۴ برنامه محوری در سالروز آزادسازی خرمشهر اجراء می‌شود

 فرمانده سپاه خلخال نیز در این نشست تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی، 4 برنامه محوری در شهرستان خلخال در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اجرایی می‌شود.

جهانبخش عطایی به تقدیم بیش از ۶ هزار شهید در عملیات آزادی خرمشهر اشاره کرد و گفت: مراسم گلباران  و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم رژه خودرویی با پرچم‌کشور و رونمایی از تندیس‌های یادمان افتخارآفرینان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های شهرستان خلخال است.

مولاخواه/اردبیل

 

کدخبر: 688987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟