نقدپذیری مهمترین دستاورددولت درحوزه اطلاع رسانی است
​

به گزارش رکنا،محمدتقی ایرانی روز دوشنبه  دربازدیدازاداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر به مناسبت روز ملی ارتباطات وروابط عمومی هامسئولان دولت تدبیروامید را نقدپذیر دانست و بیان کرد: آزادی در عرصه مطبوعات، کنش‌گران اجتماعی و رسانه‌ها افزایش یافته و این مهم زمینه نقدپذیری فعالان این عرصه را بیش از گذشته فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه تکنولوژی‌های پیشرفته در عرصه فضای مجازی همگان را به نوعی خبرنگار، روابط عمومی، و منبع اطلاع‌رسانی تبدیل کرده است گفت: آگاهی و مطالبه‌گری مردم در همه عرصه‌ها با توسعه تکنولوژی‌ها افزایش یافته و در این راستا در دستگاه‌های اجرایی روابط‌ عمومی‌ها باید پاسخگوی خواسته‌های مردم باشند.

ایرانی، جایگاه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را در پاسخگویی به مطالبات مردم مهم دانست و خاطر نشان کرد: روابط عمومی ادارات به عنوان واسطه‌ حکومت، دولت و مسئولان با مردم نقش پاسخگویی به دغدغه‌های جامعه دارند و تاکنون به این مهم به خوبی عمل کرده‌اند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه امروز مهمترین دغدغه مردم استان بوشهر تأمین آب آشامیدنی است تصریح کرد: در پاسخگویی به این مطالبه به حق مردم و در پایداری تأمین آب در شهرها و روستاهای استان طرح‌ها و برنامه‌های گوناگون تدوین و عملیاتی شده است.

وی، کاهش بارش باران در فصل گذشته را سبب خشکسالی و سبب افت ذخیره‌سازی آب‌های سطحی و زیر سطحی دانست و بیان کرد: در این راستا اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر در اولویت قرار گرفته است.

ایرانی، همکاری مردم در مقابله با کرونا را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در این راستا با افزایش آگاهی مردم، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستور کار همگان قرار گرفته و در این عرصه خدمات کادر درمانی و پرستاری قابل تقدیر و سپاس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، نقش روابط عمومی‌ها در عرصه مقابله با کرونا را مورد ستایش قرار داد و افزود: بیشتر فعالیت دولت‌ در عرصه ارتقا سلامت مردم شامل تجهیز مراکز درمانی، تهیه و تأمین واکسن و توسعه زیرساخت‌های سلامت است.

وی، با بیان اینکه باید مراقبت‌های بهداشتی در جلوگیری از ورود به پیک پنجم باشیم گفت: همراهی مردم در عرصه‌های مختلف ستودنی است چراکه هر جا همراهی مردم در اجرا طرح‌ها و برنامه‌ها باشد آن موضوع با موفقیت به پایان می‌رسد که نقش مهم مردم در همه عرصه‌ها نشان می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به  انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده اقتدار نظام است.

ایرانی با بیان اینکه تمام جهان به انتخابات 28 خرداد چشم دوخته‌اند تأکید کرد: همه دنیا به این انتخابات چشم دوخته‌اند که ببینند مردم چگونه و چه کسی انتخاب می‌کنند که در این راستا، حضور با شکوه و حداکثری مردم بسیار مهم و با اهمیت است.

وی، از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در عرصه انتخابات خبر داد و تصریح کرد: در این راستا زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و با امنیت کامل در استان بوشهر فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها مسئولیت خود را در برابر جامعه نشان داده‌اند خاطر نشان کرد: رسیدگی به نیازمندان، ایتام، محرومان و آسیب‌دیدگان و حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی همواره مورد توجه مردم بوده و بدون شک در  انتخابات 28 خرداد حضور با شکوه مردم شاهد خواهیم بود.

ایرانی با قدردانی از خدمات روابط عمومی‌های دستگاه‌های اداری و اجرایی افزود: خدمات و فعالیت روابط عمومی استانداری بوشهر قابل تقدیر و سپاس است که امید می‌رود زمینه تحقق مطالبات کارکنان این دستگاه فراهم شود.

بوشهر/ جعفری

کدخبر: 688260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟