توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه همه جانبه به محیط زیست است

به گزارش رکنا رشت، فریبرز سعیدی کیامدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، صنایع کوچک را برای بخش صنعت حائز اهمیت دانست و افزود: تمام نگاه‌ها به طرف صنایع کوچک بوده و این واحدها تاکنون فعالیت خود را به خوبی انجام داده اند.

سعیدی کیابه تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در کشور و استان اشاره کرد و یادآور شد: موانع سیستم بانکی واحدهای تولیدی در کارگروه مذکور برطرف می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خواستار توسعه صنعت در شهرک‌های صنعتی استان شد و اظهار کرد: در حال حاضر همه به این باور رسیده ایم که حمایت از صنایع کوچک و توسعه خدمات رسانی به آنها راهگشای مشکلات اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به فراهم بودن بستر صنعتی شدن استان اشاره کرد و گفت:برای واگذاری عرصه و ارائه خدمات زیربنایی به دنبال سرمایه گذاران جدید هستیم .

سعیدی کیابه کمبود زمین برای واگذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود:به دلیل بافت طبیعی گیلان ملاحظات زیست محیطی را باید همواره لحاظ نماییم.

وی همچنین افزود:مهمترین برنامه های شرکت شهرک های صنعتی در سال 1400رفع نقایص در کیفیت تولیدات و همچنین توجه بیش از پیش به بحث محیط زیست است چراکه توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه همه جانبه به محیط زیست میباشد .

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 688092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟