مشارکت مردم در انتخابات ، مظهر مردم سالاری دینی است
استانداربوشهر ، مشارکت مردم در انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی دانست و تأکید کرد: دشمنان برای ناامید کردن مردم از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند که در این راستا ترویج فرهنگ امیدآفرینی در جامعه رسالت رسانه ملی و استانی و همه اصحاب رسانه است.

 عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از برنامه‌های انتخابات صدا و سیمای بوشهر، نقش مهم رسانه ملی و استانی در عرصه انتخابات 28 خرداد را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: صدا و سیمای استان بوشهر در این عرصه تاکنون به خوبی فعالیت کرده که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی با بیان اینکه کارهای مهمی در عرصه انتخابات در شرایط سخت کرونایی انجام شده است گفت: موضوع انتخابات یکی از رویدادهای مهم کشور است که همه آحاد جامعه باید نقش خود را در سرنوشت کشور نشان دهند.

استاندار بوشهر، یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی را مشارکت همه مردم جامعه در تعیین سرنوشت جامعه دانست و بیان کرد: حضور مردم در ساختار اداره جامعه و مشارکت در تصمیم‌گیری از برکات نظام است.

وی، نظام دینی ایران اسلامی را بر اساس خداباوری، خودباوری و مردم باوری دانست و تصریح کرد: پاسخگویی در برابر خدا اتکا به توانایی‌ها داخلی و اثر بخشی مردم در تعیین سرنوشت خود برگرفته از خداباوری، خودباوری و مردم باوری است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رقابت سیاسی نباید ما را از اخلاق سیاسی و دینی دور کند گفت: امام راحل تأکید داشتند که باید تفکرات و سلایق مختلف سیاسی در جامعه وجود داشته باشد تا توسعه و پیشرفت محقق شود.

گراوند، مشارکت مردم در انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی دانست و تأکید کرد: دشمنان برای ناامید کردن مردم از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند که در این راستا ترویج فرهنگ امیدآفرینی در جامعه رسالت رسانه ملی و استانی و همه اصحاب رسانه است.

وی، با بیان اینکه دشمنان از مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی، زمینه حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات ترویج می‌کنند خاطر نشان کرد: بزرگترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی ایران امیدآفرینی است که دشمنان در فضای بی‌رحمانه رسانه‌ای قصد دارند مردم را ناامید و دلسرد کنند.

استاندار بوشهر بازگو کردن خدمات پس از انقلاب اسلامی و مقایسه آن با  رژیم گذشته را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: جوانان جامعه از مشکلات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و خدمات ارائه شده در 42 سال استقرار جمهوری اسلامی بی‌اطلاع هستند که باید در قالب برنامه‌های گوناگون بازگو شود.

گراوند، پاسداری از حکومت اسلامی ایران را رسالت و وظیفه همه مردم دانست و خاطر نشان کرد: حفاظت و پاسداری از  انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نباید از آن غافل شد چراکه دشمنان از هر فرصت برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کنند.

وی، انتخابات را تجلی نمایش حضور، همدلی و مشارکت آحاد جامعه در عرصه تعیین سرنوشت جامعه دانست و خاطر نشان کرد: قانون اساسی بر اراده مردم برای تصمیم‌گیری و انتخاب مسئولان در حوزه‌های گوناگون برای اداره جامعه تأکید کرده است که یکی از این عرصه‌ها شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات از همه احزاب و گروه‌های سیاسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است گفت: همه باید تلاش کنند انتخابات با شکوه، پرشور، با امنیت کامل برگزار شود.

گراوند، 28 خرداد روز خلق حماسه ملت ایران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و تصریح کرد: در زمان برگزاری انتخابات، گروه‌های سیاسی باید با اخلاق دینی و انقلابی در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی حضور یابند تا اهداف دشمنان محقق نشود.

وی، با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری، یک نفر حائز رتبه برتر و انتخاب می‌شود گفت: شخص انتخاب شده باید مورد پذیرش و احترام همه تفکر و گروه‌های سیاسی قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با استناد به بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان کرد: حضور باشکوه در انتخابات تضمین کننده اقتدار، عزت و توانمندی کشور است و سبب ناکامی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامى و نقش بر آب شدن برنامه‌های آنان می‌شود.

گراوند با اشاره به اینکه آمریکا انواع تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی اعمال و با تحمل ملت ایران محقق نشد گفت: اکنون آمریکا در برابر عظمت و قدرت ایران اسلامی‌ سر تعظیم فرود آورده است.

وی، از کارنامه درخشان مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: مردم استان بوشهر همیشه پای نظام بوده‌اند و به طور حتم در انتخابات 28 خرداد سربلند خواهیم بود و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مردم این استان افزوده می‌شود.

 

 

کدخبر: 688001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟