دعوت ۵۰۰ نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان از آیت‌الله رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم‌آباد، متن این بیانیه که به همت کمیته اطلاع‌رسانی شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان خرم‌آباد تهیه شده است، بدین شرح است:

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران هم از منظر ملی و هم از نگاه بین المللی دارای اهمیتی ویژه است. از جنبه ی داخلی، یک نوسازی در عرصه‌ی اجرایی کشور صورت می گیرد و مجموعه ای تازه نفس و پرانگیزه وارد میدان می شوند و از جنبه ی خارجی، حضور حداکثری مردم نشان دهنده‌ی اقتدار کشور است. 

از سوی دیگر بر همگان روشن است که جایگاه ریاست جمهوری مهمترین و موثرترین مدیریت کشور می باشد. اختیارات قوه‌ی قضاییه یا دیگر دستگاه های حاکمیتی در مقابل اختیارات ریاست جمهوری قابل قیاس نیست، بر همین اساس اگر شخص اصلح سکان هدایت دستگاه اجرایی کشور را بر عهده بگیرد، دیگر عرصه های مدیریتی کشور هم توان تامین منافع و مصالح مردم و نظام را به میزان لازم خواهند داشت. 

مهمترین ملاک هایی که از سوی مکتب ثقلین برای تصدی منصب اداره‌ی نظام اسلامی معرفی شده و در بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (ادام الله ظله) منعکس است، ایمان مستحکم، تدبیر و کفایت، و عدالت است. 

به تعبیر دیگر کسی که ایمان ندارد قابل اعتماد و اطمینان نیست و شخصی که می خواهد دستگاه اجرایی را مدیریت کند، باید کارگذاری مدیر و مدبر باشد. مسائل مهم کشور را بشناسد، از اقتصاد و  زوایای مهم آن باخبر باشد، امنیت و اهمیت آن در زندگی اجتماعی را درک کرده باشد، به مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی تسلط داشته باشد، روبرو شدن با سیاست های پیچیده ی دنیای امروز را شناخته و برای هر کدام از این مسائل و مسائل دیگر به صورت جداگانه برنامه‌ی مناسب داشته و با عملکردی انقلابی، جهادی و عدالتخواهانه به معنای واقعی، در صدد اجرای آن برآید. 

در شرایط حاضر عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون حضور حداکثری مردم است و حضور حداکثری ملت پای صندوق های انتخابات در گرو حضور افراد کارآمد و دارای ملاک های سه گانه ی فوق می باشد، رقم خوردن انتخاباتی درخور شأن مردم انقلابی ایران اسلامی، در وهله‌ی نخست، امید را به نسل حاضر ارزانی می دارد و در مرحله ی بعد، دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید ساخته و مایه‌ی دلگرمی دوستداران نظام اسلامی در سراسر دنیا گشته و بالاخره به یاری خداوند زمینه‌ی ظهور منجی کل بشر، حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم می آورد.

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان، امضا کننده این بیانیه بر این باورند که شما ملاک های لازم برای اداره‌ی دستگاه اجرایی کشور (ریاست جمهوری) را دارا هستید و مهمترین شاخصه‌ی عملکرد حضرتعالی تاکنون مردمی بودن، تبعیت از ولایت و مبارزه با فساد است که کمترین نتیجه‌ی آن با احراز مسئولیت ریاست جمهوری، اعتمادسازی در مردمی است که یک بار با ۱۶میلیون رای نظر مثبت خویش را به شما اعلام نمودند و اکنون با رویشی که در دل ملت با اطمینان به حضرتعالی ایجاد شده و با توجه به اجماع گروه ها و تشکل های مختلف بر ضرورت حضور جنابعالی، انتظار آن است که با نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف عالیه‌اش یاری نمایید و با به کارگیری نیروهای مناسب، ملت سربلند و عزیز ایران را به جایگاه مناسبش از جهات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برسانید.

خرم‌آباد، امین پارسا 

کدخبر: 687114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟