تایید صلاحیت ۱۲۳ داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات شورای شهر لرستان

باقر پورحسینی در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم‌آباد، با اشاره به جزئیات رسیدگی به اعتراضات کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر در لرستان اظهارکرد: از مجموع ۲۳۵ داوطلب رد صلاحیت شده ۲۱۳ نفر ثبت اعتراض داشتند.

وی با اشاره به اینکه بررسی اعتراضات کاندیداهای رد صلاحیت شده از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز انجام شد، ادامه داد: رسیدگی به شکایات کاندیداهای رد صلاحیت شده با نگاه انعطافی در حد اعلا صورت گرفته و در مجموع ۱۲۳ نفر تایید صلاحیت شدند.

دکتر پورحسینی با بیان اینکه ۹۰ نفر از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر در لرستان رد صلاحیت شدند، ادامه داد: تا پایان امشب اطلاعات افراد تایید صلاحیت شده در این مرحله به ستاد انتخابات استان ارسال و در سامانه وزارت کشور بازگذاری می‌شود.

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای لرستان افزود: فردا ۲۳ اردیبهشت اسامی افراد تایید صلاحیت شده به فرمانداری‌ها اعلام و روز ۲۴ اردیبهشت به داوطلبین کتبا اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حفط آبروی داوطلبان بر ما واجب است و گاهی عدم اعتبار مدرک تحصیلی موجب رد صلاحیت است، اضافه کرد: کاندیداهای رد صلاحیت شده در مرحله استانی از ۲۵ اردیبهشت می‌توانند اعتراض خود را به دبیرخانه هیات نظارت استان ارسال و پرونده آنان به هیات مرکزی ارسال می‌شود.

خرم‌آباد، امین پارسا 

کدخبر: 687007 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟