محدودیت ترافیکی روز عید فطر در کرمانشاه اعمال می شود

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: این محدودیت ترافیکی از ساعت 6 صبح روز عید فطر در خیابان مدرس حدفاصل میدان آزادی تا تقاطع مدرس اعمال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر مقابل مسجد جامع، خیابان ها و کوچه هایی که ورودی آنها به سمت خیابان مدرس است شامل محدودیت ترافیکی می شوند.

سرهنگ شیری تصریح کرد: محدودیت توقف در طول خیابان مدرس از ساعت یک بامداد روز عید برای پاکسازی خیابان مدرس از وسایل نقلیه اجرایی و هیچ خودرو و موتورسیکلتی در این ساعت حق توقف و پارک در محدوده اعلام شده را ندارند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه به رانندگان، کسبه و ساکنین محل در مسیر خیابان مدرس توصیه کرد از پارک خودرو و وسایل نقلیه در مسیر یاد شده خودداری کنند چرا که وسیله نقلیه آنها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند در زمان اجرای طرح محدودیت از خیابان های مجاور مانند بلوار کوهساری به بلوار افشار طوس و خیابان جلیلی به خیابان شریعتی استفاده کنند.

سرهنگ شیری در پایان با بیان اینکه محدودیت ترافیکی تا پایان برگزاری نماز عید، دعا و خطبه ها ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 686851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟