معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و‌ درمان رشت

به گزارش رکنا رشت، مهندس علی فتح اللهی در نشستی که به منظور معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت شهرستان رشت با حضور دکتر حیدرزاده ‌معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی‌گیلان برگزار شد، با تقدیر از زحمات دکتر جلال برشان و آرزوی موفقیت برای دکتر مازیار محمدی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت رشت، تاکید کرد: بیماری کرونا تلنگری است که ما قدر سلامتی خود را دانسته و با رعایت موارد بهداشتی به حفظ سلامت خود و جامعه کمک کنیم که در این راستا باید قدردان تلاش عزیزانی باشیم که در عرصه سلامت جامعه تلاش می کنند که به اعتقاد بنده کار و کوشش قهرمانان عرصه سلامت، جلوه و نماد خدایی دارد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا کاملا هوشمند عمل می کند، اضافه کرد: هر زمان در رعایت پروتکل های بهداشتی ضعیف عمل کردیم ویروس قوی حاضر شد و برعکس، بنابراین توجه و مراعات توصیه های بهداشتی اهمیت بسزایی دارد.

فرماندار شهرستان رشت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی را ظلم به کادر درمان و مدافعان سلامت دانست و بیان کرد: چرا یک عده موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تاوان آن را باید یک گروه دیگر بدهند؟ انتظارمان از مردم این است که با رعایت دستور‌العمل‌ها به مدافعان سلامت کشور کمک کنند.

مهندس فتح اللهی در ادامه سخنان خود از خدمات و تلاشهای شایسته دکتر برشان مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشت در دوران سخت مبارزه با بیماری کرونا تقدیر نمود و خاطرنشان کرد که ایشان فردی علمی و عمل گرا هستند که در راه اعتلای حوزه بهداشت و درمان و ارتقای شاخص‌ها در شهرستان رشت خدمات ارزنده ای انجام داده‌اند.

وی همچنین از دکتر محمدی سرپرست جدید شبکه بهداشت رشت به عنوان فردی باتجربه و پرتلاش یاد کرد و ابراز داشت که تجربه در کنار علم می تواند سبب پیشبرد اهداف سازمانی در بالاترین سطح شود.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 686441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟