دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز در اردبیل

به گزارش رکنا اردبیل،  علی قهرمان طالع اظهار کرد: طی مراجعه نماینده حقوقی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل و اعلام اینکه شخص یا اشخاصی در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می‌کنند، موضوع در دستور کار افسران سایبری قرار گرفت.

وی افزود: پلیس فتا بلافاصله با تشکیل پرونده و جمع‌آوری مستندات دیجیتال و با توجه به اظهارات شاکی، اقدامات اولیه را انجام و با استفاده از شیوه‌های فنی و پلیسی صاحب صفحه را در اردبیل شناسایی کرد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: با توجه به ممنوعیت تبلیغ و فروش دارو در فضای مجازی و حساسیت سلامت عمومی جامعه، بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهم شناسایی‌شد.

وی ادامه داد: فردی که در فضای مجازی از طریق صفحات و کانال‌های متعدد و شماره تماس‌های مختلف اقدام به این کار می‌کرد به همراه تجهیزات فنی دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

قهرمان طالع تصریح کرد: کاربران فضای سایبری مدنظر داشته باشند که سلامتی خود و خانواده‌شان را با اعتماد به تبلیغات فریبنده سودجویان در فضای مجازی به خطر نیندازند و کالاهای درمانی و بهداشتی خود را از فروشگاه‌های آنلاین دارای مجوز تهیه نمایند.  

اردبیل_مولاخواه

کدخبر: 686134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟