به هیچ عنوان نباید واکسن کرونا دپو شود

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا در نشست بررسی انجام واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: واکسیناسیون امری مهم و اقدامی بزرگ در حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا است و مدیران شبکه‌ها باید در راستای اجرای هر چه بهتر و دقیق‌تر واکسیناسیون احساس مسئولیت مضاعفی داشته باشند و برای اجرای شایسته آن از حداکثر ظرفیت همکاران بهداشتی استفاده شود.

وی افزود: همکاران باید با تمام توان خود و با عزمی جهادی برای اطلاع رسانی و اجرای برنامه واکسیناسیون تلاش کنند و نباید هیچ یک از هم استانی‌های ما، چه در مرکز کرمانشاه چه در دل روستایی در دورترین نقطه مرزی استان سرگردان شود و یا به هر دلیلی از واکسیناسیون جا بماند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تیم و کمیته واکسیناسیون در معاونت بهداشتی دانشگاه تشکیل شده است و اکنون فرآیند واکسیناسیون با نظارت جدی و حداکثری و کاملا طبق دستورالعمل‌های ارسالی وزارت بهداشت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان در حال اجرا است.

شکیبا ادامه داد: مدیریت زمان و مکان در خصوص تزریق واکسیناسیون انجام شود و نباید هیچگونه دپویی صورت گیرد و سریعا باید واکسن کرونا بر اساس پروتکل‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت به گروه‌های هدف تزریق شود و تمام سعی ما این است که هیچ ازدحامی در هنگام تزریق واکسن ایجاد نشود.

وی در پایان گفت: از افراد معتمد و بزرگ منطقه در هر شهر درخواست می‌کنیم که در خصوص انجام واکسیناسیون و آگاهی بخشی به مردم و تشویق آنها جهت واکسینه شدن و حضور به موقع در مراکز بهداشتی، با نیروهای بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 685807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟