خیبر خرم‌آباد، قشقایی را گلباران کرد

به گزارش خبرنگار رکنا از خرم‌آباد، تیم فوتبال خیبر در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال ایران میزبان قشقایی شیراز بود.

خیبر خرم‌آباد بازی را از همان ابتدا تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه پنجم بازی و روی اشتباه مدافع حریف، علی درخشان تیم خیبر را به گل اول رساند.

سپس در دقیقه ۴۴، آرش افشین با گذر از تکل بازیکن قشقایی، به زیبایی او را جا گذاشت و توانست با حفظ تعادل خود، از سمت چپ یک پاس خوب را به دهانه دروازه ارسال کند و عارف رستمی با یک استپ زیبا و ضربه‌ای دقیق، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

خیبر در وقت های تلف شده نیمه اول نیز توسط جواد نصیر به یک گل دیگر دست یافت و با برتری قاطع راهی رختکن شد.

در نیمه دوم بازی نیز خیبر دو مرتبه توسط عارف رستمی و بهرام احمدی  به گل رسید و بازیکنان قشقایی نیز توانستند در دقیقه ۸۸ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند

این دیدار در نهایت با نتیجه پنج بر یک به سود خیبر به پایان رسید تا یاران عبداله ویسی در پایان هفته بیست و سوم با ۳۴ امتیاز موقتا در رده پنجم جدول لیگ یک قرار گیرند.

از زمان حضور عبدالله ویسی در جمع خرم‌آبادی‌ها، خیبر نتایج بسیارخوبی کسب کرده و اکنون یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شوند.

تیم خیبر در هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها جمعه، بیست و چهارم  اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه مهمان آرمان گهر سیرجان خواهد بود.

خرم‌آباد، امین پارسا 

کدخبر: 685674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟