انهدام باند سارقان منزل در هرسین

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ علی عزیزیان اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهرک های الزهرا و بلوردی شهر بیستون، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی اعضای باند 3 نفره شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات هایی جداگانه آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان هرسین با اشاره به اعتراف سارقان دستگیر شده به ارتکاب 15 فقره سرقت از معرفی آنها به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و تحویل صاحبانشان شد. 

دستگیری 14 خرده فروش و معتاد متجاهر در هرسین 

سرهنگ عزیزیان ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس شهرستان طی یک هفته اخیر 14 خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراجع قضائی و کمپ های ترک اعتیاد شدند. 

وی با بیان اینکه از مجموع افراد دستگیر شده 10 نفر آنها را خرده فروش و 4 نفر را هم معتادان متجاهر تشکیل می دادند، خاطرنشان کرد: در این راستا حدود 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان و معتادان متجاهر کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در پایان توقیف یک دستگاه خوردو متعلق به خرده فروشان مواد مخدر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 684936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟