کشف 16 تن شکر و روغن احتکار شده در کرمانشاه

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سرهنگ جلیل سلطانی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر احتکار مقدار زیادی ارزاق عمومی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی انبار محل احتکار در شهرک چقامیرزا فاز2 شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.  

سرهنگ‌سلطانی ادامه داد: در این بازرسی 11 تن شکر، 5 تن روغن نیمه جامد و 800 لیتر روغن مایع خوراکی احتکار شده به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه بیان کرد: علاوه بر پلمب انبار مورد نظر، صاحب کالاهای احتکار شده نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد. 

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ماموریتی دیگر 5 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) غیرمجاز را به ارزش 2 میلیارد ریال در شهر کرمانشاه کشف و 2 نفر را نیز در این خصوص دستگیر کردند. 

سرهنگ سلطانی در پایان گفت: کشف 2 تن و 500 کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در محور کرمانشاه - بیستون و دستگیری یک نفر، از اقدامات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان بود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 683727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟