نخستین جلسه شورای راهبردی شهرهای خلاق کشور برگزار شد

به گزارش رکنا رشت، به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت،نشست شورای راهبردی شهرهای خلاق به صورت وبینار با حضور دکتر ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، عاطفی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، عاقل منش عضو شورای اسلامی رشت و نمایندگان شهرهای خلاق سنندج، اصفهان و بندرعباس برگزار شد.

نشست شورای راهبردی با هدف هم افزایی شهرهای خلاق کشور، استفاده از ظرفیت سالانه برای معرفی شهرهای خلاق برگزار شد و نمایندگان شهرهای خلاق به تشریح فعالیت های اخیر و چشم انداز آینده پرداختند.

مرتضی عاطفی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ضمن تشریح اقدامات اخیر شهر خلاق خوراک رشت به ارائه برنامه های آتی پرداخت.

عاقل منش عضو شورای اسلامی رشت نیز در این ارتباط زنده برند شهر خلاق خوراک را متعلق به همه مردم دانست و ابراز امیدواری کرد این برند منجر به رونق اقتصادی، کاهش بیکاری و اشتغال خانگی برای زنان سرپرست خانوار شود.

حجت‌الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در این نشست مجازی با تقدیر از فعالیتها و اقدامات اخیر شهر رشت و با اشاره به اینکه برندهای شهر خلاق بهانه ای است تا مزیت نسبی شهر خود را بشناسیم، اظهار داشت: شهر خلاق اگرچه قضیه ای نو است، اما خوشبختانه در رشت در زمینه خوراک اتفاقات خوبی افتاده و روند خوبی در جریان می باشد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 683597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟