انهدام باند سارقان مسلح خودرو و طلا در هرمزگان

به گزارش رکناهرمزگان، سردار " غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت خانمی مبنی بر سرقت خودرو و طلاجات وی از جلوی درب منزلش توسط 2 نفر مسلح ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.

وی افزود : به منظور شناسایی سریع سارقان مسلح و کشف اموال مسروقه بلافاصله کارگروهی ازکارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان تشکیل و با بررسی شیوه و شگرد های مورد استفاده سارقان و بهره گیری از شیوه های پلیسی نهایتا یکی از متهمان ساکن میناب شناسایی و با همکاری مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی استان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارق دیگر به هویت معلوم و 35 ساله در یکی از روستاهای تابعه حوزه استحفاظی شهرستان میناب نیز شناسایی ودستگیر شد، خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه هر دو متهم از افراد سابقه دار در امر سرقت های مسلحانه و به عنف در سال های قبل بودند، مورد بازجویی فنی قرار گرفته که پس از روبه رو شدن با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب سرقت معترف شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با راهنمایی متهمان محل اختفاء طلاجات مسروقه در منزل مسکونی در چاله ای یک متری در زیر زمین دفن شده بود، کشف و ضبط شد .

سردار جعفری ارزش طلاجات مسروقه را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 15 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری طلا و جواهر کشف، 2 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان به پاس قدردانی و ایجاد انگیزه برای سایر فرماندهان و کارکنان انتظامی ، به صورت حضوری با اهداء لوح از زحمات و تلاش های ماموران دخیل در این عملیات تقدیر و تجلیل کردند.

انتهای پیام/حیدری

 

 

کدخبر: 683225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟