بازسازی 1100 قطعه صنعتی در نیروگاه بندرعباس بدست متخصصان داخلی

به گزارش رکنا هرمزگان ،سلیمی اظهار کرد: به منظور صرفه‌جویی ارزی و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی در سالهای گذشته، بازسازی بیش از یک هزار و یکصد قطعه و تجهیزات نیروگاهی به دست متخصصان این نیروگاه انجام شد.

وی افزود: تداوم تولید و کاهش هزینه‌ها از جمله پارامتر‌های اصلی در بهره‌وری از نیروگاه‌های تولید برق هستند و کارکرد بیشتر قطعات نیروگاهی تحت شرایط سخت کاری از قبیل درجه حرارت و فشار کاری بالای سیال باعث آسیب‌دیدگی و استهلاک بالای این قطعات می‌شود.

نیروگاه 2

سلیمی یادآور شد: در این زمینه صرفه جویی های بسیار زیادی شده است و قطعات ساخته شده  برگ زرینی از افتخارات صنعت برق هرمزگان به ویژه شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان و نیروگاه بندرعباس به شمار می رود.

وی، عیب‌یابی به موقع و بازسازی قطعات آسیب دیده و مستهلک در کوتاه‌ترین زمان در امر تولید برق را ضروری برشمرد و گفت: این اقدامات همگی در سایه همت جهادی و دانش بومی متخصصان هرمزگانی و کشورمان صورت گرفته است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس عنوان کرد: یکی از افتخارات نیروگاه در سال‌های اخیر، خودکفایی در زمینه ساخت قطعات نیروگاهی است و این مهم در سایه حمایت از تولید داخلی در نیروگاه بندرعباس محقق شده است.

انتهای پیام/حیدری

 

کدخبر: 682916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟