دستگیری قاچاقچی سابقه دار

به گزارش رکنا رشت،فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار و کشف 3 کیلو و 310 گرم موادمخدر از نوع تریاک از منزل این فرد خبر داد.

سرهنگ "رضا کوهستانی" ، با اشاره به اینکه اصلی‌ترین راه مبارزه با موادمخدر و خشکاندن ریشه اعتیاد، برچیدن زمینه و انگیزه آن در نسل جوان است اظهار داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی ادامه داد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه پس از انجام تحقیقات و محرز شدن صحت موضوع محل اختفاء این فرد مورد شناسایی قرار گرفت افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به منزل متهم مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این مکان، 3 کیلو و 310 گرم موادمخدر از نوع تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اشاره به دستگیری و تحویل متهم 56 ساله این پرونده به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با قاطعیت در مبارزه با سوداگران مرگ و کاهش تبعات اجتماعی و فرهنگی مواد افیونی در جامعه تلاش می‌کند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 682889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟