شکست تیم لیگ برتری نفت آبادان برابر خیبر خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم‌‌آباد، تیم خوب و یکدست خیبر خرم اباد با مربیگری عبدالله ویسی در لیگ دسته یک کشور روند روبه رشدی را با سرعت شروع کرده است و با چهار پیروزی پی درپی در لیگ، در برابر صنعت نفت لیگ برتری امشب به پیروزی یک بر صفر رسید.

در این دیدار خیبر با یک تاکتیک مناسب و استفاده از بازیکنان تکنیکی خود همچون آرش افشین، عارف رستمی، محمود بیرانوند، جواد عباسی در برابر هافبک های تکنیکی و باهوش آبادانی همچون طالب ریکانی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی قرار گرفتند.

در نیمه اول تیم نفت آبادان در دقایقی با استفاده از قدرت تهاجمی و.تکنیکی هافبک های قدرتمند خود در دقایق ۲۲،۳۴و۴۳ توسط رحیم زهیوی، طالب ریکانی و عبدالله ناصری می توانست دروازه خیبر را باز کند که درخشش نادر پور و تیر دروازه مانع از گلزنی نفت ابادان شد. 

تیم نفت آبادان در نیمه اول با اخراج امید خالدی بدلیل دریافت دوکارت زرد، ۱۰ نفره شد.

در نیمه دوم ونیمه مربیان، عبدالله ویسی مربی خیبر با دوتعویض طلایی و آوردن مهاجم ریز نقش خود، بهرام احمدی در دقیقه ۴۷روی سانتر زیبای عارف رستمی و ضربه زیبای سر بهرام احمدی دروازه نفت آبادان را باز کرد.

در دقیقه ۵۶ پاس در عمق دیدنی و زیبای فرزاد محمدی را عارف رستمی در عین ناباوری در موقعیت تک به تک به بیرون زد.

در دقیقه۷۴ بدنبال خطای پنالتی محمد طیبی بر روی فرزاد محمدی، داور نقطه پنالتی را نشان داد که با اعتراض مربیان و بازیکنان نفت دقایقی بازی تعطیل شد و با جو روانی آبادانی ها،  ضربه پنالتی آرش افشین را فرزین گروسیان به زیبای مهار کرد.

خیبر با تغییر تاکتیک در نیمه مربیان و بازی شناور نشان داد می خواهد خاطرات شیرین سال ۶۵ در جام حذفی را تکرا کند و با این پیروزی ها و بازی های زیبا در لیگ و جام حذفی می خواهد باز هم در فوتبال ایران آقایی کند

ترکیب خیبر خرم‌ آباد در بازی امشب: صادق نادرپور، محمود یگانه، مرتضی غلامعلی‌تبار، جواد نصیر، احسان جودکی، احمد نصیر، محمدجواد عباسی، آرش افشین(روزبه شاه علی دوست)، مصطفی نوروزی(بهرام احمدی)، عارف رستمی، فرزاد محمدی سرمربی:عبدالله ویسی

ترکیب صنعت نفت آبادان : فرزین گروسیان، محمد طیبی، حسین بغلانی، امید خالدی، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده(مهدی زبیدی)، طالب ریکانی، محمد غبیشاوی(حسین ساکی)، حسین زواری(حکیم نصاری)، حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی سرمربی:سید سیروس پور موسوی

خرم آباد_ فرشید گله داری

 

کدخبر: 682808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟