کشف3 کانتینر چای قاچاق در بندرعباس

 

به گزارش رکنا هرمزگان ،سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اعضای یک باند سازمان یافته دریافتند اعضای این باند با سند سازی و ایجاد پرونده های جعلی کالای قاچاق را از طریق مبادی رسمی کشور وارد کرده‌اند.

وی افزود: مأموران با رد زنی دقیق و اشراف اطلاعاتی ۳ دستگاه کانتینر که با این شگرد از مبادی رسمی ترخیص و در حال خروج از استان به سمت استان های مرکزی کشور بودند راشناسایی و تحت تقیقب قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: طی هماهنگی قضائی مأموران در یک اقدام ضربتی کانتینرهای مذکور را در "ایستگاه بازرسی شهید میرزایی"شهرستان بندرعباس متوقف و جهت بررسی تکمیلی به داخل محوطه یگان هدایت کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بررسی کارشناسی از مدارک و اظهارات رانندگان، قاچاق بودن این محموله برای مأموران محرز و در بازرسی از خودروها مقدار 67 تن و 820 کیلو چای قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن دستگیری 3متهم در این رابطه، خاطرنشان کرد: توجه مردم به استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی، در مسیر رشد، تولید و شکوفایی ملی، آثار و نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت و هموطنان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

حیدری/هرمزگان

کدخبر: 682681 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟