تردد خودروهای بدون پلاک در لرستان

به گزارش خبرنگار رکنا در لرستان، هرچند که این کار بر اساس قوانین جرم محسوب شده و مجازات‌ دارد، اما عدم توجه برخی از رانندگان به این موضوع باعث نگرانی مردم در لرستان شده است.

یک شهروند خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار رکنا با بیان اینکه چند شب پیش در بلوار ولایت یک دستگاه پژو با سرعت بالا و حرکات مارپیچ در خیابان باعث انحراف خودروی بنده به روی بلوار شد گفت: وقتی خواستیم شماره آن را یادداشت کنیم متوجه شدیم فاقد پلاک است.

علی رحیمیان با اشاره به اینکه متاسفانه در این حادثه خودرو من دچار خسارت مالی شد اظهار داشت: اگر برای بنده یا خانواده ام اتفاقی می افتاد چه کسی پاسخگو بود.

یک شهروند دیگر نیز در این رابطه به رکنا گفت: متاسفانه تردد خودروها با پلاک های مخدوش در سطح شهر باعث شده تا رانندگان آنها دیگر ترسی از گزارش شکایت توسط مردم نداشته باشند و هرجوری که دوست دارند رانندگی کنند و علاوه بر این، در ساعات منع تردد، که ستاد کرونا اعلام کرده است، آزادانه و بدون ترس از جریمه تردد کنند.

توران امیدی با اشاره به این مطلب که حروات مارپیچ، سرعت بالا، آلودگی صوتی و مزاحمت های برخی از رانندگان با خودروهای بدون پلاک یا مخدوش شده بشدت زیاد شده است تصریح کرد: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در جامعه باید قاطعانه با متخلفین برخورد کند.

وی ادامه داد: اگز خدایی نکرده یکی ازاین خودروها به یک عابر بزند و متواری شود چگونه می توان آن را شناسایی کرد، لزوم بودن پلاک برای این دست اتفاقات است و پلیس با افزایشگشت های شبانه باید بااین حرکات برخورد جدی کند.

افزایش تردد خودروهای بدون پلاک یا با پلاک مخدوش در لرستان نگران کننده است

این در حالی است که مدیرکل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری لرستان، نیز در نخستین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل لرستان در سال جاری، گفت: روند افزایشی تردد خودروهای بدون پلاک و با پلاک مخدوش در استان نگران کننده است.

رضا طلایی تصریح کرد: روند افزایشی تردد خودروهای بدون پلاک و با پلاک مخدوش در استان نگران کننده است و این خودروها عامل مهمی در تصادفات به شمار می‌روند که ضرورت دارد، کنترل بیشتری روی تردد این خودروها قرار گیرد.

به هرحال امیدواریم فرمانده انتظامی لرستان، با دستور اکید به فرماندهان شهرستان ها به این موضوع ورود کرده با آرامش و امنیت را در این مورد به لرستان بازگرداند.

خرم آباد، امین پارسا

 

کدخبر: 682524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟