پلمپ واحدهای صنفی متخلف در پارس آباد

به گزارش رکنا اردبیل، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پارس آباد از پلمب 45 قصابی، کبابی و واحد صنفی متخلف در عرضه فراورده های خام دامی غیر بهداشتی و حاصل از کشتار غیر مجاز و خارج از کشتارگاه و ضوابط بهداشتی دامپزشکی از ابتدای سالجاری  در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

جابرغائبی با تشکر از همت و جدیت دادستان و مقامات قضایی این شهرستان در تعامل و همکاری تنگاتنگ با دامپزشکی اظهار داشت این واحد های صنفی اقدام به کشتار غیر مجاز دام   خارج از کشتارگاه و فروش غیر مجاز گوشت می نمودند که با دستور دادستان و همکاری بین بخشی مفامات قضایی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی پلمب واز ادامه کار آنان جلوگیری بعمل آمد. 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه از 45 واحد صنفی پلمب شده  25 واحد صنفی در بخش اجیرلو و 20 واحد صنفی در مسیر محمود آباد، طالقانی ، تپراق کندی و شهر اسلام آباد فعالیت می کردند خاطر نشان کرد کارشناسان بهداشتی دامپزشکی به صورت تمام وقت بر واحدهای صنفی فراورده های خام دامی نظارت می نمایند و در شرایط خاص فعلی و به منظور تضمین سلامت فراورده های خام دامی این نظارت ها تشدید شده است.

دکتر غائبی در عین حال تاکید کرد  با متخلفین حوزه سلامت و تهدید کنندگان بهداشت عمومی جامعه  برخورد کرده و آنان را بدون اغماض به مراجع قضایی معرفی می کنیم.

این مقام مسئول دامپزشکی شهرستان پارس آباد از عموم شهروندان خواست گوشت و آلایش خوراکی مورد نیاز خود را از قصابیهای مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نموده و به هنگام خرید به مهر بهداشتی دامپزشکی بر روی لاشه دقت نمایند  و ضمن خودداری از خرید گوشت از قصابیهای کنار جاده ای؛  دامپزشکی  را در این راستا یاری نمایند.

مولاخواه/اردبیل

 

کدخبر: 682422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟