۶۷هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران،معیشت بگیر هستند

به گزارش رکنا ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران به دیدار با هیات عامل مراکز نیکوکاری شهرستان ها اشاره کرد و افزود: مراکز نیکوکاری نقش اساسی در برگزاری رزمایش کمک مومنانه، اطعام مهدوی، ایران مهربان و ایران همدل دارند و خدمات شایسته ای به نیازمندان ارائه می دهند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: سال گذشته کمیته امداد استان در تمامی بخش ها تحقق برنامه داشته است و با توجه به شرایط کرونا ، تلاش کارکنان این نهاد مضاعف شد و توانستیم با همدلی و همکاری اقدامات شایسته ای در راستای خدمت به نیازمندان انجام دهیم.

وی گفت: ۸۳هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و از این تعداد ۶۷هزار خانوار معیشت بگیر هستند و ۱۴هزار خانوار هم در قالب تبصره ۱۴ تحت حمایت قرار دارند و مابقی تک یا چند خدمتی هستند وار خدمات این نهاد بهره مند هستند.

حجت الاسلام عالیشاه به پرداخت مستمری به مددجویان اشاره کرد و گفت:در سال‌جاری مستمری مددجویان یک نفره ۲۹۸ هزار تومان، دونفره ۵۲۵ هزار تومان، سه نفره ۷۰۴هزار تومان ، چهار نفره ۹۱۰ هزار تومان و پنج نفره و پنج نفره به بالا یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

وی به ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: هزار و ۲۰۰واحد مسکن برای مددجویان ساخته می شود.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در تلاشیم تا با یک اقدام جهادی و انقلابی خدمات شایسته به نیازمندان ارائه دهیم.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان سبد غذایی با کمک و همدلی خیران ونیکوکاران تهیه و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی به نیازمندان اهدا می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: سبدهای غذایی طی دو یا سه مرحله بین نیازمندان توزیع می شود. و تاکنون ۴۵هزار سبد غذایی بین مددجویان توزیع شد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: با کمک خیران و تعامل با موسسات ،سرانه جهیزیه مددجویان تحت حمایت را به ۱۵میلیون تومان رساندیم که جای شکر دارد.

ساری/صدیقه عباسی نیک 

 

کدخبر: 681821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟