صدور بیش از ۲۵۰ فقره پروانه ساختمانی در سال ۹۹

به گزارش رکنا رشت، به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت، یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت با تشریح عملکرد منطقه دو در سال ۹۹ اظهار داشت: با تلاش های مضاعف کارکنان منطقه دو موفق به تحقق کامل بودجه، افزایش صدور پروانه های ساختمانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام شدیم.

یزدانی از صدور بیش از ۲۵۰ فقره پروانه ساختمانی در سال ۹۹ خبر داد و بیان داشت: با توجه به اینکه بافت مرکزی رشت عموما در محدوده منطقه دو واقع شده است این منطقه همواره مورد توجه فعالان عرصه ساختمان بوده و در سال گذشته تلاش کردیم حتی الامکان موانع اداری برای سازندگان مرتفع شود.

وی وصولی منطقه دو در سال گذشته را ۸۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: درآمد منطقه دو در مقایسه با سال ۹۸ با رشد ۷۵ درصدی مواجه بوده که با همت و تلاش مضاعف کارکنان منطقه حاصل شد.

یزدانی با اشاره به عزم و جدیت شهرداری منطقه دو برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا، پروژه های عمرانی بدون وقفه ادامه یافت. مدیر منطقه دو شهرداری رشت مرمت و بازآفرینی آرامگاه دکتر حشمت، پروژه روشنایی خیابان بیستون، اتمام فاز نخست لوله گذاری و هدایت آب های سطحی بازار رشت، احداث رفیوژ میانی در بلوار امام(ره)، بازگشایی ورودی خیابان ۱۷ شهریور را از جمله پروژه های عمرانی اجرا شده در سال ۹۹ عنوان کرد.

یزدانی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال ۱۴۰۰ نیز به صورت جدی در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار دارد خاطرنشان کرد: تلاش داریم در سال جاری اقدامات موثری در زمینه عمران،آبادانی شهر و رفاه شهروندان انجام گیرد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 681818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟