مدیران حق استفاده از امکانات دولتی در انتخابات را ندارند

به گزارش خبرنگار رکنا از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال در جلسه هفتگی ستاد انتخابات استان که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: رفته رفته شاهد گرم شدن فضای انتخابات و رونق بحث‌ها و گفتمان‌های سیاسی هستیم و در این چهارچوب برای مشارکت بیشتر احزاب و جریان‌های سیاسی تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رای مردم در نظام اسلامی، افزود: می طلبد که همه دغدغه مندان انقلاب اسلامی و دوستداران کیان کشور برای پرشور شدن انتخابات و رقم خوردن مشارکت حداکثری در خرداد ماه تلاش کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر رعایت چهار اصل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات، تصریح کرد: همه ما باید خود را در چهارچوب قانون ببینیم چرا که نماینده دولت هستیم و باید مجری انتخابات بوده و از بروز تخلفات پیشگیری کنیم.

خوش‌اقبال با بیان اینکه «هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولت برای انتخابات را ندارد»، گفت: اولویت مجریان انتخابات، رعایت قانون است و همه تلاش ما برگرازی انتخابات در تراز جمهوری اسلامی و مشارکت حداکثری است.

وی در پایان تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران مسئول اتفاقات در حوزه خود هستند و مکلف‌اند که تخلفات انتخاباتی را همراه با مستندات اعلام و پیگیری کنند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 681642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟