فاز اول واکسیناسیون پایان یافت/ هیچ محلی برای ثبت نام واکسن اعلام نشده است

به گزارش رکنا از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا اظهار داشت: در فاز اول واکسیناسیون که ویژه کادر بهداشت و درمان و جمعی از افراد در معرض خطر بود، ۱۹ هزار و ۲۱۶ دُز واکسن تزریق شد.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۷ دُز به پرسنل درمانی، ۴ هزار و ۳۳۳ دُز به پرسنل حوزه بهداشت و ۳۳۶ دُز  به پرسنل فوریت‌های پزشکی تلقیح شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از سایر دریافت کنندگان واکسن پزشکان عضو سازمان نظام پزشکی به تعداد یک هزار و 128 دُز، هفت نفر پرسنل آزمایشگاه‌های دامپزشکی، ۱۷ نفر غسال و ۱۴۵ نفر پاکبان بوده‌اند.

شکیبا ادامه داد: در این فاز همچنین ۴۴۹ دُز به سالمندان و یک‌هزار و ۶۰۸ دُز به جانبازان تزریق شد و در مرحله بعد، سالمندان و بیماران خاص واکسینه خواهند شد.

وی بیان کرد: با تمهیدات و اقدامات انجام شده و با بسیج تمامی ظرفیت‌ها برای واکسیناسیون و مقابله با موج جدید کرونا، خوشبختانه استان کرمانشاه در زمینه واکسیناسیون شرایط مطلوبی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در پایان، خاطرنشان کرد: مردم از تجمع در خانه‌های سلامت و مراکز بهداشتی پرهیز کنند هیچ محلی برای ثبت نام واکسن کرونا و نوبت‌گیری تزریق اعلام نشده است.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 681587 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟