پیگیر تصویب طرح تفصیلی شهر ساری هستیم

به گزارش رکنا در ساری و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران در گفتگویی به طرح تفصیلی شهر ساری اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی مازندران و شهرداری ساری در مرحله بازبینی قرار دارد و این طرح پس از بازبینی در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مطرح خواهد شد.

مرادی تاکید کرد: پیگیر تصویب طرح تفصیلی شهر ساری هستیم و امیدواریم طی ماه های پیش رو، پس از تصویب به شهرداری ساری ابلاغ شود که تصویب این طرح یکی از بزرگترین خدمات شهرداری به شهروندان خواهد بود .

وی افزود: تک برگ شدن پروانه و پایان کار ساختمان در قالب سیستم یکپارچه شهرسازی نیز در حال انجام است و بزودی بطور کامل اجرا خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: دفترچه عوارض ساختمان سال 1400 نیز مصوب شده و از سوی استانداری مازندران ابلاغ شده و بزودی جهت اطلاع شهروندان در دسترس قرار می گیرد.

سرپرست شهرداری مرکز مازندران با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز شهری گفت: احداث پارک های محله ای با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های درون سازمانی از فعالیت های در دست اقدام شهرداری می باشد.

وی افزود: احداث پارک زعفرانیه در کوی زعفرانیه به مساحت 790 مترمربع با هدف توسعه فضای سبز شهری و ایجاد نشاط شهروندی در حال انجام و در آستانه افتتاح است.

مرادی ادامه داد: پارک محله ای کوی پزشکان نیز در روزهای منتهی به اغاز سال جدید به بهره برداری رسیده بود .

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به پروژه احداث پارک موزه دفاع مقدس گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران و شهرداری ساری جهت طراحی، ساخت ، تکمیل و تجهیز پارک در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با عنوان پارک پایداری به امضا رسید و این پروژه بزودی آغاز می شود.

مرادی اصلاح هندسی و اجرای پروژه های مختلف جهت روان سازی ترافیک را از دیگر برنامه های شهرداری ساری عنوان کرد و گفت: تعریض و ساماندهی ترافیکی محور جاده گلما محدوده شهرک زیتون در حال انجام است.

وی ادامه داد:ایجاد رفیوژ میانی به طول 500 متر و جزیره های ترافیکی در ورودی شهرک های مستقر در مسیر حاشیه شرقی رودخانه تجن جهت روان سازی ترافیک و ارتقاء سطح ایمنی و سهولت تردد اهالی این منطقه در دستور کار این پروژه قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: طی روزهای گذشته بهسازی معابر و آسفالت کوی شهید قربانی جهت رفاه حال شهروندان و سهولت عبور و مرور عملیاتی شده واجرای این پروژه در دیگر نقاط شهر نیز انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری ساری تکریم ارباب رجوع را مورد توجه قرار داد و گفت: مجموعه شهرداری ساری پیگیر مطالبات شهروندان در حوزه مدیریت شهری است و کسب رضایتمندی مردم باید همواره سرلوحه فعالیت ها و اقدامات همکاران قرار داشته باشد.

مرادی با اشاره به ارائه خدمات شهری در تمام نقاط شهر ، افزود: لایروبی جوی ها و کانال ها، نظافت و پاکسازی محله به محله بصورت گروهی توسط همکاران خدوم خدمات شهری بصورت مستمر در حال انجام است .

وی بیان کرد: پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری با استفاده از ظرفیت و توانمندی های درون سازمانی و با هدف کاهش هزینه ها اجرا می شود.

سرپرست شهرداری ساری خاطر نشان کرد: از پیشنهادات و انتقادات سازنده شهروندان و صاحب نظران و کارشناسان جهت بهبود خدمت رسانی و توسعه شهر ساری استقبال می کنیم.

ساری-عباسی نیک 

 

کدخبر: 681467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟