کشتی سمنان صاحب سکاندار شد

در هوای متبوع بهاری و زیر آسمان آبی خدا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هشت کاندیدا برای تصدی سکانداری هیات کشتی استان سمنان شانه به شانه شدند.

در این رقابت و از میان هشت نفر کاندیدای تایید شده در هامن گام نخست معرفی،  پنج نفر انصراف دادند تا رقابت اصلی بین مجتبی بخشی غلامی، علیرضا قاضی و امیرحسین رهنما ادامه دار باشد.

بعد از استماع سخنان مدعیان، حاضرین رای های خود را به صندوق ریختند تا کار به رای شماری رسید.

در پایان رای شماری اما نامی که روی تابلوی آرا بیشترین رای را از آن خود کرد امیر حسین رهنما بود که با کسب 15 رای از 19 رای ماخوذه برای مدت جهار سال دیگر سکاندار هیات کشتی استان سمنان شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در جمع حاضرین مجمع گفت:رعایت شدن قانون و عدالت و دخالت ندادن منافع شخصی و گروهی در انتخابات خط قرمز اداره کل ورزش و جوانان است و این انتخابات هم در کمال صحت و سلامت و قانونمندی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مرادی اظهار داشت: نگاه سیاسی و قومیتی به ورزش لطمه جبران ناپذیر می زند و باید از آن اجتناب کرد، منافع هیات ها هم باید به همه استان برسد و تلاش شود تا هر یک از رشته های ورزشی در تمام شهرستان ها فعال شود.

سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در این مجمع حضور داشت.

این نخستین بار بود که مجمع یک هیات ورزشی بدلیل اجرای پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا در فضای باز ب میزبانی ورزشگاه 15 هزار نفری ولایت سمنان برگزار شد.

رستم زاده/سمنان

 

کدخبر: 681439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟