تزریق بیش از 16 هزار دوز واکسن کرونا در کرمانشاه/ ده هزار دوز واکسن در راه است

به گزارش خبرنگار رکنا در کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه شرایط استان در زمینه واکسیناسیون کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: آخرین فرصت برای واکسیناسیون دوره نخست پرسنل کادر درمانی و غیر درمانی در تمامی بیمارستان‌های شهر کرمانشاه شامل بیمارستان‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی که در چند مرحله روزهای گذشته موفق به انجام واکسیناسیون نشده‌اند، امروز (یکشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه) در بیمارستان امام علی (ع) از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۰ انجام می‌شود.

وی افزود: باید رابط هر بیمارستان با لیست کارکنانی که واکسن نزده‌اند برای احراز هویت پرسنل خود در بیمارستان امام علی (ع) حضور یابند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: به زودی مرحله نخست واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان به پایان می‌رسد و در مرحله بعد، سالمندان و بیماران خاص واکسینه خواهند شد.

مرادی با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، گفت: ۱۰ هزار دُز دیگر نیز طی امروز و فردا وارد کرمانشاه می‌شود.

وی اضافه کرد: این واکسن‌ها تا روز دوشنبه، ششم اردیبهشت‌ماه در اختیار استان قرار می‌گیرد و در میان اولویت بعدی یعنی سالمندان بالای ۸۰ سال سن، بیماران مبتلا به سرطان و سایر بیماران خاص تزریق خواهد شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 681149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟