لرستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب قایقرانی کشور را دارد

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم‌آباد، مهرداد ویس کرمی در دیدار با  رییس هیات قایقرانی لرستان افزود: بسیار خرسندم که بتوانم در خدمت قهرمانان، ورزشکاران رشته مفرح قایقرانی باشم و اگر قدمی برای رفع این مشکلات بردارم کار خاصی نکردیم و وظیفه یک نماینده مجلس پیگیری و برطرف کردن آحاد حوزه انتخابیه اش است.

ویس کرمی اظهار داشت: با مکاتباتی که با وزارت ورزش و فدراسیون قایقرانی و همچنین کمیسیون ورزش مجلس در رفع مشکلات هیات قایقرانی لرستان نهایت تلاش خودم را انجام خواهم داد چرا که لرستان با داشتن ظرفیت های آبی فراوان خدادای ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی را دارد.

رییس هیات قایقرانی لرستان نیز در این دیدار با ارائه گزارش عملکردی در خصوص هیات قایقرانی لرستان گفت: خوشبختانه هیات قایقرانی لرستان با داشتن هیات رییسه ای جوان در کنار ورزشکاران جوان و نوجوان در سطح استان و کشور حضوری فعال وچشمگیر خواهند داشت چرا که لرستان همواره زادگاه قهرمانان متعددی بوده است.

هومن صارمیان افزود: واقعا وقتی می بینیم نماینده ای به بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات هیات ها ورود پیدا می‌کند، روحیه این هیاتهای ورزشی مضاعف شده و برای سربلندی لرستان تلاشی دوچندان صورت می دهند.

 وی گفت: خداروشکر در اولین ماه یا هفته شروع به کار هیات رییسه جدید قایقرانی لرستان توانستیم با رایزنی و مساعدت مدیرکل جوان وپرتلاش ورزش وجوانان لرستان آقای امان الهی اردوی تدارکاتی تیم ملی رشته روئینگ که جهت کسب سهمیه ۲۰۲۱توکیو را به سدحوضیان الیگودرز بیاوریم و به مدت ۵۲روز در خدمت آنان با بهترین امکانات رفاهی باشیم.

صارمیان با اشاره به مشکلات هیات قایقرانی افزود:هیات قایقرانی لرستان که بیش از ۱۵ سال از شروع به فعالیت آن میگذرد از نبود امکانات ورزشی فراوانی رنج میبرد که امیدواریم با مساعدت و پیگیری های خوب حضرتعالی این مشکلات مرتفع شوند.

 وی گفت: همچنین در همان هفته های اول شروع به کار هیات رییسه جدید قایقرانی لرستان نگذاشتیم که امتیاز لیگ برتری استان به خارج از لرستان هدایت شود و با رایزنی سرمایگذار جدید مهندس رضا یاراحمدی این تیم لیگ برتری را به نام بنا سازان آماج لرستان در دیار افلاک ماندگار کنیم.

 

کدخبر: 680624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟