فروشندگان سکه‌های تقلبی در دام نیروی انتظامی

به گزارش خبر نگار رکنا در استان سمنان فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اعلام این خبر گفت: با گزارش وقوع چند فقره فروش سکه تقلبی در طلا فروشی های شهرستان دامغان، اقدامات اولیه برای پیگیری و بررسی موضوع در حوزه استحفاظی صورت گرفت.

سید رضا علوی گفت: جمع آوری اطلاعات، بررسی‌های میدانی و مراقبت های تخصصی توسط ماموران کلانتری مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: درنخستین اقدام با هوشیاری ماموران نیروی انتظامی همدست متهم اصلی که برای دریافت باقی مانده یکی از معاملات به طلافروشی مراجعه کرده بود به دام افتاده و بلافاصله به کلانتری انتقال پیدا کرد.

علوی در ادامه گفت: فرد بازداشت شده که رابط خویشاوندی با متهم اصلی پرونده داشت در بازجویی‌های فنی و تخصصی مأموران انتظامی اقرار کرد که متهم اصلی پرونده به پایتخت متواری شده است.

وی افزود: با اینحال این فرد با همکاری متهم دستگیرشده و اقدام به‌موقع مأموران انتظامی متهم متواری به ‌محض ورود به شهرستان دامغان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در خصوص اعترافات دستگیر شدگان گفت: مجرم اصلی این کلاهبرداری متولد یکی از استان‌های مرکزی کشور بوده و در جریان بازجویی های تکمیلی به پنج فقره دیگر فروش سکه‌های تقلبی در طلافروشی‌های دامغان اعتراف کرده است.

 

کدخبر: 680438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟