کشف 40 میلیارد ریال سیگار قاچاق در پاوه/ دستگیری چهار نفر

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورران انتظامی شهرستان پاوه طی 2 ماموریت جداگانه در "نوسود و پاوه" موفق به کشف یک میلیون و دویست و نوزده هزار نخ سیگار و 8 هزار پاکت تنباکو شدند.

وی افزود: در ماموریت اول که با مشارکت تیم های انتظامی شهرستان "پاوه" و گروهان مرزی "نوسود"  اجرا شد، ماموران پس از اطلاع از محل دپوی کالای قاچاق در یکی از روستا های بخش "نوسود" و پس از بررسی در یک عملیات ضربتی قبل از تخلیه انبار 580 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و 3000 پاکت تنباکو کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه طرح و در پی اطلاع ماموران از تردد یک دستگاه تویوتا حامل بار قاچاق سیگار و تنباکو در محدوده "دوریسان" پاوه، اکیپی از ماموران با اجرای طرح مهار به منظور توقیف خودرو به محل اعزام و راننده خودرو با دیدن ماموران بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار نمود، لذا جهت متوقف ساختن خودرو با شلیک تیر هوایی موفق به متوقف کردن خودور شدند. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 640 هزار نخ سیگار قاچاق و 5 هزار پاکت تنباکو کشف و ضبط شد که برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای های کشف شده بالغ بر  40 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جاویدان در پایان با بیان اینکه 4 نفر در این رابطه دستگیر شده اند از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 680278 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟