جذب ۸۲۵ نفر در رشته‌های مختلف در لرستان

دکتر محمدرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم‌آباد افزود: از روز اولی که مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان را برعهده گرفتم بنای استخدام برای نیروهای شرکتی، قراردادی و رسمی را منوط به برگزاری آزمون بیان کردم.

وی اظهار داشت: تنها در مورد نیروهای طرحی و قراردادهای ۸۹ روزه در ایام کرونا جذب بر اساس آزمون نبود بلکه براساس ثبت نام بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نیروی پرستار برای طرح و نیروهای آزمایشگاهی برای مدت ۸۹ روز براساس اولویت ثبت نام بکار گرفتیم.

نیکبخت با بیان اینکه براساس آزمون استخدامی ۵۵ نگهبان برای مجموعه دانشگاه استخدام شدند، عنوان کرد: در این استخدام قد و سن و ضوابط مورد نظر مدنظر قرار گرفت.

وی بیان کرد: از ابتدای بحران کرونا تاکنون ۱۹۹ نفر نیروی شرکتی در رشته‌های پرستاری، فوریت‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، داروخانه و... جذب شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید براینکه در بحث استخدام سعی کردیم عدالت را رعایت کرده‌ایم، اظهار داشت: همچنین این نگاه را که یکی از بیرون به دانشگاه تحمیل کنند برای استخدام حذف کردیم.

نیکبخت گفت: برای اولین بار در تاریخ لرستان ۸۲۵ نفر در رشته‌های مختلف برای سراسر استان جذب می‌شوند که آزمون آنها برگزار و در مرحله گذراندن مراحل اداری برای استخدام هستند.

لرستان_خرم آباد، مهرناز خلفی 

کدخبر: 679538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟