۳۲درصد افزایش جابجایی مرسولات پستی در لرستان/ پست لرستان در جایگاه دوم کشور

محمد ناظری در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم‌آباد افزود: یک میلیون و ۷۸۸ هزار و ۸۵۷ مرسوله پستی سال ۹۸ در استان جابجا شد که این رقم به دلیل شیوع کرونا، افزایش خدمات پست الکترونیک و خریدهای اینترنتی در سال گذشته، افزایش یافت.

وی اظهار داشت: خدمات پستی از جمله سرویس تجارت الکترونیک بهترین راه و فرصت برای تامین مایحتاج مردم در دوران شیوع کرونا است و عمده مرسولات پستی لرستان نیز امانت و بسته پستی بود.

به گفته وی همچنین در ماه های پایانی سال گذشته، طی قرارداد شرکت ملی پست و نمایشگاه بین المللی، کتاب های سفارشی از طریق پست به گیرندگان و درخواست کنندگان تحویل شد.

ناظری تصریح کرد: در این اقدام، مردم با مراجعه به سایت موسسات و نشریات، کتاب مورد نیاز خود را انتخاب می کردند و از طریق پست تحویل می گرفتند که در این راستا نیز حدود ۱۹ هزار بسته درخواستی توسط پست لرستان تحویل داده شد.

وی افزود: طی ۲۳ روز فروردین ماه امسال ۷۱ هزار و ۵۸۳ مرسوله پستی در لرستان جابجا شد که نسبت به  ۳۳ هزار و ۶۵۵ مرسوله در مدت مشابه سال گذشته ۱۱۳ درصد افزایش داشته است.

به گفته ناظری اداره کل پست لرستان در ارزیابی شاخص های کیفی اسفند ماه ۹۹ نیز موفق به کسب جایگاه دوم استان ها ومناطق پستی کشور شد.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا 

کدخبر: 679279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟