امسال110 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرداری منطقه یک همدان انجام خواهد شد

عباس صوفی گفت: در سالهای اخیر شهرداری منطقه یک همدان با اجرای پروژه های پرتعداد و اثربخش توانسته است علاوه بر کسب  رضایت شهروندانی که در این منطقه سکونت دارند به سمت توسعه پایدار که یکی از نیازهای اساسی در شهر است حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه   1630 میلیارد ریال اعتبار برای  اجرای 110 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح منطقه یک در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: از مهم ترین  این پروژه ها معبرگشایی، توسعه و اجرای فضاهای سبز، احداث پارکنیگ های طبقاتی، بهسازی معابر با استفاده از آسفالت ریزی خیابان ها و پیاده رو سازی و پروژه های فرهنگی و اجتماعی است.

در ادامه شهردار  منطقه یک همدان یکی از پروژه های بزرگ شهرداری منطقه یک در سالجاری را احداث پارکنیگ پشت هتل مرمرعنوان کرد، افزود: با توجه به حجم ترافیک و نزدیک بازار انتخاب  این مکان می تواند در راهگشای ترافیک کمک شایان نماید.

مسعود دهبانی صابر گفت: اعتبارپیش بینی شده برای احداث  این پروزه را 310 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده که  امیدواریم پیشرفت خوبی در سال 1400 شاهد باشیم.

وی ادامه داد :در دو سال اخیر بیش از 170 هزار متر مربع از پیاده رو های سطح منطقه استانداردسازی شدند که شهروندان نیز استقبال خوبی از این موضوع داشتند و فرهنگ پیاده روی نیز به صورت گسترده تری  بین شهروندان در حال اشاعه است و در سالجاری نیز 100 میلیارد به ادامه عملیات پیاده رو سازی در سطح منطقه یک از جمله کوی مدرس، بلوار مصیب مجیدی، محله کبابیان، کوی خاتم و... اختصاص یافته است.

شهردارمنطقه یک با بیان اینکه در تابستان سال گذشته با استفاده از اکیپهای دستی و فینیشری بیش از سی و هشت هزار تن آسفالت ریزی در سطح منطقه صورت گرفت، گفت: همواره یکی از درخواستهایی که شهروندان از شهرداری دارند آسفالت ریزی معابر است که امسال بیش از 200 میلیارد ریال جهت این امر اختصاص یافته است.

دهبانی صابر با اشاره به اینکه 191 میلیارد ریال از بودجه این منطقه برای پروژه های اجتماعی و فرهنگی اختصاص داده شده است، گفت: از مهم ترین این پروژه ها می توان به ادامه عملیات اجرایی سایت موزه میدان امام (ره) ،تکمیل و تجهیز سالن اصلی و پوشش تالار همایش های بین المللی و قرآنی، احداث چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای شهرداری، احداث ساختمان چندمنظوره کوی مدرس و غیره است.عارفه سلیمانی

 

کدخبر: 678975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟