رعایت پروتکل بهداشتی در همدان کم شده است

به گزارش رکنا ، مصطفی آزادبخت در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: متاسفانه با اینکه این ویروس در این روزها کشنده تر و دامنه سرایت آن بیشتر شده است و احتمال تکمیل شدن ظرفیت تخت های بیمارستانی زیادست درجه اهمیت مردم کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان استان همدان در یک جنگ نفس گیر و همه جانبه با ویروس کرونا بوده و با تلاش و مجاهدت درصدد کنترل اپیدمی این ویروس هستند بنابراین باید همه افراد همراهی، همکاری و پشتیبانی لازم را داشته باشند تا در خط مقدم این مبارزه خلل و مشکلی ایجاد نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان احتمال داد افرادی با بزرگ‌نمایی برخی کمبودهای ناشی از افزایش شمار مراجعه کنندگان به بیمارستان ها در فضای مجازی درصدد تضعیف روحیه کادر بهداشت و درمان و زیر سوال بردن خدمات این عزیران باشند که باید این موضوع را به دقت رصد و با متخلفان برخورد کرد.

آزادبخت خواستار بررسی علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در همدان شد و اضافه کرد: سیاست ستاد استانی کرونا پیرو سیاست های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است بنابراین مصوبات باید بدون برهم زدن نظم و آرامش اجرایی شود.

وی گفت: آمارها به دست آمده گویای این است که استان همدان 2 هفته سختی پیش رو دارد بنابراین همه مسئولان باید تکالیف خود را به خوبی انجام دهند و دانشگاه علوم پزشکی را در رفع مشکلات به ویژه تامین اکسیژن یاری دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، ویژگی فعالان در مجموعه علوم پزشکی را فرهنگ و ایثار، وجود روحیه گذشت و گذشتن از منیت ها دانست و افزود: جوانان این مرز و بوم هشت سال دفاع مقدس را با مظلومیت، گمنامی و ایثار مدیریت کردند در این برهه نیز کادر علوم پزشکی با گمنامی و بی ادعا در حال خدمت به مردم هستند.

آزادبخت در پاسخ به گلایه مندی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از وضعیت بانک ها خواستار بازرسی اعضای ستاد صیانت از وضعیت بانک ها و ارائه راهکار و پیشنهادهای سازنده در راستای تصویب مصوباتی برای کاهش ازدحام و ابتلای کارمندان به کرونا شد. عارفه سلیمانی

 

کدخبر: 678971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟