مراحل تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی اعلام شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، کارشناس اداره مشتریان سیار در برنامه رادیویی چتر ارتباط با اعلام این مطلب،گفت: اگر مشترک اعتباری همراه اول هستید و به هر دلیل از جمله دریافت صورتحساب به جای تهیه شارژ مایل به تبدیل سیم کارت خود به دائمی هستید کافی است به فروشگاه‌های همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی‌های همراه اول مراجعه کنید و بدون نیاز به خرید سیم کارت جدید، سیم کارت اعتباری فعلی خودتان را به دائمی تبدیل کنید.

شهین بهرامی در پاسخ به سوال یکی از مشتریان درخصوص بسته های اینترنتی اظهارکرد: قیمت بسته ها به علاوه ۹٪ مالیات ارزش افزوده محاسبه می شود و چنان چه خط اعتباری باشد باید مبلغ مورد نیاز برای خریداری بسته به علاوه ۹٪ مالیات خط شارژ شود و در صورت دائمی بودن خط،نباید مبلغ بدهی میان دوره بیشتر از  ۶۰٪ ودیعه خط باشد.

وی افزود: کد دستوری برای لغو بسته اینترنت تمدید شده #8*100* می باشد و در صورت خریداری نشدن بسته جدید،تعرفه مطابق اینترنت آزاد محاسبه می شود.

گفتنی است سامانه تلفنی ۳۶۳۶ برنامه رادیویی چترارتباط، خط ارتباطی بین مشترکین و مخابرات منطقه اصفهان می باشد و مشترکین می توانند به صورت شبانه روزی نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را در سه بخش: تلفن ثابت، تلفن همراه واینترنت از طریق این سامانه مطرح نمایند.

نجمه رضایی - اصفهان

کدخبر: 677567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟