بهره برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل

محبوب حیدری در بازدید از پروژه راه سازی مسیر رضی-امیر کندی افزود:پروژه های بزرگراهی در این استان دارای ردیف ملی هستند و تلاش بر این است هر سال ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر بزرگراه در این استان احداث شود.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی جاده رضی – امیر کندی در شهرستان گرمی بطول ۱۲ کیلومتر در دست اجراست و پیش بینی شده تا پایان خردادماه جاری عملیات آسفالت ریزی چهار کیلومتر از این مسیر به اتمام برسد و بقیه مسیر هم تا پایان مردادماه تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اضافه کرد : از پنج کیلومتر ورودی گرمی عملیات آسفالت  ۳.۵ کیلومتر لایه اول انجام شده و بقیه نیز تا پایان خردادماه آسفالت‌ریزی می شود.

وی درباره احداث باند دوم بزرگراه گرمی - بیله‌سوار بیان کرد: با آماده سازی و راه اندازی ایستگاه تولید بتن ، عملیات احداث ابنیه فنی۱۲کیلومتر از سمت گرمی و هفت کیلومتر نیز از سمت بیله‌سوار اجرا می‌شود.

حیدری با اشاره به روند اجرایی چهارخطه سربند - مشگین‌شهر اظهار کرد: روند احداث باند دوم این مسیر به طول ۴۰ کیلومتر با سرعت در حال اجراست و پروژه در چهار جبهه کاری با ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین اجرا می‌شود.

وی احداث مسیر پارس‌آباد – سربند را یادآور شد و گفت : در این مسیر سه پل خاص احداث می‌شود که با انتخاب پیمانکار  مراحل اجرایی این پروژه با روند مناسب ادامه خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به  اتمام ۱۸ کیلومتر باقیمانده احداث باند دوم مشگین – اردبیل گفت: لایه دوم آسفالت این مسیر بطول ۱۰ کیلومتر بزودی انجام می‌شود.

استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

کدخبر: 677527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟