انتقام خیبر خرم آباد از استقلال ملاثانی با سوپر گل رستمی

به گزارش خبرنگار رکنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد ،خیبر سرمست از پیروزی شیرین و دلچسب هفته قبل در برابر تیم قدرتمند بادران تهران با اندیشه های عبدالله ویسی مربی سرشناس خود برای تداوم پیروزی و صعود به بالای جدول در برابر تیم‌ یکدست و جوان استقلال ملاثانی قرار گرفت.

در نیمه اول این دیدار خیبر بازی را هجومی آغاز کرد و با استفاده از قدرت بازیخوانی و تجربه روزبه شاه علیدوست و تکنیک و سرعت آرش افشین، امیر حسین غلامی و جواد عباسی روی فرار آرش افشین و خطای مدافعان استقلال صاجب یک ضربه ایستگاهی شد که عارف رستمی بهترین گلزن خیبر در این فصل با یک ضربه کاشته استثنایی توپ را وارد دروازه ملاثانی کرد.

پس از گل خیبر استقلال ملاثانی دست به یک بازی انتحاری و هجومی زد و چند بار توسط امینی پاک، رضا رضایی، خلف زاده صاحب موقعیت گلزنی شد که درخشش احسان ضیایی دروازبان خیبر، تیر دروازه و غلامعلی تبار، نصیر و بیرانوند مانع از گلزنی استقلال ملاثانی شدند.

در نیمه دوم خیبر برای حفظ پیروزی و افزودن گل های خود و استقلال ملاثانی برای فرار از شکست وارد میدان شدند.

خیبر که با بازیکنان با کیفیت جدید خود و اندیشه های تاکتیکی و تکنیکی عبدالله ویسی پوست اندازی خوبی کرده در برابر تیم تکنیکی ملاثانی بخوبی و با یک بازی منطقی بازی را کنترل کردند.

البته تجربه بالای غلامعلی تبار و قدرت جنگندگی جواد نصیر و محمود بیرانوند به همراه واکنش های خوب ضیایی دروازبان خیبر به همراه دفاع تیمی خوب خیبر مانع بزرگی برای گلزنی استقلال ملاثانی بود.

ضمن اینکه خیبر با کسب این نتیجه انتقام شکست دور رفت را از گربه سیاه خود گرفت تا با روحیه مضاف به بازیهای آتی نگاه کند.

لرستان_خرم آباد، فرشید گله داری

کدخبر: 677375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟