بیش از ۴ میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی  توزیع شده است

به گزارش خبرنگار رکنا در آذربایجان شرقی، علی روح اللهی مدیر منطقه در اولین جلسه حمل و نقل در سال ۱۴۰۰ که با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات منطقه برگزار شد ضمن تشکر از تعامل و همکاری شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی و رانندگان ساعی نفتکش ها گفت: با همت مجموعه تلاشگران عرصه سوخت رسانی در سال گذشته مشکلی در خصوص تأمین و توزیع سوخت نداشتیم.

علی روح اللهی در ادامه افزود، در بازه زمانی مذکور روزانه به طور متوسط ۱۴ میلیون لیتر و در طول سال ۹۹ بیش از ۴ میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی از انبارهای نفت این منطقه در استان و سایر نقاط مصرف توزیع شده است.

در ادامه جلسه مسائل مطروحه در خصوص ساماندهی نفتکش ها، نحوه جایگزینی نفتکش های جدید، جذب موقت نفتکش ها، بارنامه ها و حمل و نقل ریلی با مشارکت و هم اندیشی مدیریت و مسئولین منطقه، شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی، نماینده اتحادیه کامیون داران و تانکرداران و نماینده شرکت های تک پیمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تصمیمات مقتضی در مورد هریک از موضوعات اخذ گردید.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی در خاتمه یاد آور شد، تعداد ۵۰۰ دستگاه نفتکش اعم از شش چرخ ، ده چرخ و تریلی در امر سوخت رسانی این منطقه فعال هستند که این تعداد نفتکش بدون احتساب نفتکش های آزاد و صادراتی می باشد./تبریز - زینب طاهر بکتاش 

 

کدخبر: 677353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟