پلمب ۴ باشگاه ورزشی در بروجرد برای  مقابله با کرونا

محمود رحمتی در گفتگو با خبرنگار رکنا در بروجرد با اشاره به فشرده تر شدن بازدیدها و سرکشی ها از باشگاه های ورزشی سطح شهر در جهت مقابله با شیوع کرونا ویروس، اظهار داشت: با استفاده از تمام ظرفیت ها کار نظارت بر باشگاه های ورزشی سطح شهر بروجرد در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا ادامه دارد.

وی با اشاره به پلمب ۴ باشگاه ورزشی خصوصی در بروجرد طی روزهای اخیر، تصریح کرد: این باشگاه ها به دلیل عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی پلمب شده اند.

رییس ورزش وجوانان بروجرد با اشاره به فعالیت ۱۲۵ باشگاه ورزشی  در این شهرستان، تصریح کرد: تاکنون به ۲۷ باشگاه ورزشی نیز در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی تذکرات لازم ابلاغ شده  است.

رحمتی با قدردانی از جامعه ورزشی بروجرد درجهت همکاری با ورزش وجوانان و ستاد مقابله با کرونا، خاطر نشان کرد: مسئولین باشگاهای ورزشی خصوصی و دولتی به دلیل درک حساسیت موضوع در این مدت همکاری خوبی با ما داشته اند که قابل تقدیر است.

وی همچنین به دیگر اقدامات ورزش وجوانان بروجرد اشاره کرد و گفت: جهت جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی در سطح روستاها ابلاغ های لازم از طریق بخشداری ها به دهیاران ارائه داده شده است.

رییس ورزش وجوانان بروجرد  تاکید کرد: سرکشی از باشگاه ها کماکان ادامه داشته و رعایت قوانین و دستورالعمل ها  توسط کلیه مدیران باشگاه های خصوصی و همه ورزشکاران مورد انتظار است.

لرستان_بروجرد، محمد رحمتی 

کدخبر: 677339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟