آمادگی مساجد اردبیل برای پذیرایی از میهمانان ماه رمضان

 به گزارش رکنا ،حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در همایش طلایه‌داران تبلیغ در شهرستان نیر اظهار داشت: هر چند شرایط کرونایی و شروع پیک چهارم در شهرهای مختلف مانع از برگزاری نشست مبلغان و روحانیون شد اما امیدواریم با آغاز ماه مبارک رمضان و به برکت فضیلت این ایام معنوی آثار بیماری کرونا از استان و کشور رخت بربسته و شاهد سلامت مردم در ایام با فضیلت میهمانی الهی باشیم.

وی بیان کرد: روحانیون از فرصت ماه مبارک رمضان برای تبیین بسیاری از مسائل مطرح شده در جامعه و بیان فضایل ماه روزه‌داری سخن به میان آورده و در کنار آن سعی خواهند کرد تا اهمیت رعایت موازین بهداشتی و حفظ سلامتی را به روزه‌داران گوشزد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در این شرایط خطیر رسالت مبلغان و فعالان عرصه تبلیغ ماموریتی سنگین در اشاعه فرهنگ دینی و ارزشی و دفع توطئه‌های معاندان اسلام است که می‌خواهند چهره اسلام ناب و آموزه‌های دینی و سنت رسول گرامی اسلام را زیر سوال برده و به پایه‌های مستحکم احکام الهی ضربه بزنند.

جعفرزاده بیان کرد: آنچه که در بدنه تبلیغ نیازمند آن هستیم طرح مسائل عقلانی در جامعه و حمایت از گروه‌های مختلفی است که به شدت با تکیه بر ارزش‌ها و آموزه‌های دینی می‌توانند در مسیر تربیت و تعالی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: مومنان از چند روز پیش با نظافت و غبارروبی از چهره مساجد و اماکن مقدس سعی دارند تا این فضاها را آماده حضور میهمانان الهی کنند که به یقین استفاده از فرصت ماه رمضان می‌تواند سلامت جسمی، روحی و روانی افراد جامعه را تضمین کند../ مولاخواه

 

کدخبر: 677025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟