آب شرب مشکین شهر آلودگی ندارد

تکذیب شایعه آلودگی آب شرب شهرستان مشگین شهر

شایعه آلودگی آب شرب شهر مشگین شهر که در افکار عمومی شهروندان مشگین شهری مطرح است و در برخی کانال های محلی نیز درج شده غیرواقعی می باشدو براین اساس شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل حسب وظایف سازمانی و اعتقادی خود از آب شرب شبکه لوله کشی شهر مشگین شهر و سایر شهرهای استان بطور متوالی نمونه برداری کرده و از نظر میکروبی، شیمیایی وکلرسنجی مورد بررسی و کنترل قرار می دهد.

 پیرو شایعاتی که اخیراً در برخی کانالهای محلی در خصوص آلودگی آب شرب درج گردیده، به اطلاع عموم مردم فهیم و شریف مشگین شهرمی رساند صددرصد موارد آزمایش شده آب شرب با استانداردهای کشوری مطابقت دارد و آب این شهر قابل شرب است. شیوع گسترده کرونا در این روزها سبب شده تا برخی افراد سودجو با ادعاهای مختلف سبب تشویش اذهان عمومی شوند که مراتب از طریق مراکز ذیصلاح  وامنیتی درحال بررسی و پیگیری می باشد.

فرماندار مشگین شهر تصریح کرد: نیروهای امنیتی انتظامی ودستگاه قضایی با افرادی که با دامن زدن به این قبیل شایعات موجب برهم زدن آرامش خاطر شهروندان شده اند بشدت برخورد خواهند کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر، در گفتگو با مشگین شهر تودی شایعه پر شدن بیمارستان مشگین شهر به دلیل مسمومیت آب شرب را تکذیب کرد.

وی گفت؛ تا این لحظه هیچ گونه مسمومیت در مورد آب شرب در واحد‌های مربوطه ثبت نشده و خبر منتشر شده در خصوص پر شدن بیمارستان مشکین شهر کذب می باشد.

در اطلاعیه روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل هم آمده است: شایعه آلودگی آب شرب شهر مشگین شهر که در افکار عمومی شهروندان مشگین شهری مطرح است و در برخی کانال های محلی نیز درج شده غیرواقعی می باشدو براین اساس شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل حسب وظایف سازمانی و اعتقادی خود از آب شرب شبکه لوله کشی شهر مشگین شهر و سایر شهرهای استان بطور متوالی نمونه برداری کرده و از نظر میکروبی، شیمیایی وکلرسنجی مورد بررسی و کنترل قرار می دهد.

 

 

کدخبر: 676831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟