2 هزار ساعت آموزش  مجازی برای 140 پرسنل شرکت گاز استان گیلان

به گزارش خبرنگار رکنا در رشت، حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در شرکت گاز عنوان کرد: مسئله آموزش به عنوان یکی از اصول مهم شرکت، موجب بالا رفتن سطح بهره وری و کارایی پرسنل و به تبع آن افزایش رضایتمندی مشترکین خواهد شد.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: علیرغم شیوع ویروس کرونا در سطح استان، شرکت گاز استان گیلان دوره های آموزشی خود را با فراهم نمودن بسترهای لازم از طریق مجازی و به صورت مستمر برگزار می نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: در همین راستا با برنامه ریزی های بعمل آمده، در آبان ماه امسال بالغ بر 2 هزار ساعت آموزش مجازی برای 140 نفر از پرسنل رسمی، قراردادی و پیمانکاری برگزار شده است.

حسین اکبر، ایمنی گاز طبیعی در شبکه ها، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای و همچنین مستندسازی استاندارد مدیریت انرژی را از مهم ترین موضوعات دوره های آموزشی برگزار شده در آبان ماه سال جاری عنوان کرد.

وی در خاتمه با بیان اینکه مهم ترین هدف شرکت گاز ارائه خدمات بهینه و ایمن به مشترکین گرامی و کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان می باشد اظهار داشت: آموزش به عنوان یک ابزار مهم، برای رسیدن به این اهداف همواره حتی در دوران شیوع ویروس کرونا مد نظر شرکت گاز می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

رشت رکنا مرجان گودرزی 

کدخبر: 635375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟