آغاز  آموزش آنلاین مصرف بهینه و ایمن گاز برای دانش آموزان گیلانی

به گزارش خبرنگار رکنا رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر اجرای طرح آموزش آنلاین مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای دانش آموزان سراسر استان از طریق برنامه آموزشی شاد، اظهار داشت: این طرح به دنبال انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین شرکت گاز و آموزش و پرورش استان گیلان اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت موضوع اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح جامعه بیان کرد: مقوله آموزش و فرهنگ سازی همواره مدنظر این شرکت بوده و در همین راستا طرح های آموزشی مختلفی همچون طرح بزرگ سفیران انرژی در کلیه مدارس استان اجرا شده است.

حسین اکبر با بیان اینکه برگزاری طرح آموزش مجازی در سال های آینده نیز ادامه خواهد یافت، عنوان کرد: آموزش و فرهنگ سازی برای به ثمر نشستن، مستلزم توجه و استمرار فراوان می باشد و به همین علت اجرای این طرح منحصر به زمستان امسال نبوده و در آینده نیز ادامه می یابد.

وی درخصوص چگونگی اجرای طرح آموزش مجازی دانش آموزان اظهار داشت: طبق بررسی های کارشناسی و هماهنگی های بعمل آمده با اداره کل آموزش و پرورش استان، در این طرح با استفاده از نرم افزار آموزشی شاد نکات، تصاویر و فیلم هایی با موضوعات سرویس وسایل گازسوز، بررسی وضعیت دودکش ها، استفاده از بست و شیلنگ استاندارد و همچنین نکاتی درخصوص صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی توسط معلمین به دانش آموزان آموزش داده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده بازخورد آموزش های آنلاین ارائه شده، توسط معلمین به صورت مقاله، انشا و نقاشی از دانش آموزان دریافت خواهد شد و انشاءالله از بهترین سفیران گاز اعم از معلمین و دانش آموزان به نحو مقتضی تقدیر بعمل خواهد آمد.

لازم به توضیح است این حرکت جمعی با حمایت مستقیم مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان و با همکاری امور HSE و روابط عمومی شرکت گاز از ابتدای آذرماه امسال آغاز شده است.

رشت رکنا مرجان گودرزی 

کدخبر: 634906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟